Familiile cu venituri între 2.000 şi 4.000 de lei scot din buzunar o singură dată dublu faţă de cei cu veniturile de până în 2.000 de lei, adică 200 de lei.
Românii şi-au creat obişnuinţa de a vizita hipermarketurile în special la sfârşit de săptămână, tocmai pentru a evita aglomeraţia. De asemenea, cei mai frecenţi clienţi sunt cei de peste 50 de ani, scrie Gândul.
Întrebaţi de ce preferă hipermarketurile, românii au răspuns că apreciază diversitatea produselor, preţurile accesibile, dar şi ofertele. Femeile sunt cele care fac, în general, cumpărăturile.
În luna septembrie a anulului trecut, compania Nielsen a dat publicităţii un studiu potrivit căruia 78% dintre cumpărătorii principali sunt femeile, în timp ce influenţa bărbaţilor asupra cumpărăturilor este în proporţie de 68%. În 2008, la un total de cheltuieli de 624 de lei, 57% din această sumă este cheltuită pe produsele proaspete.
Antena3.ro