Antena 3 CNN Economic Biz News Business Românul care a mizat, în plină criză, pe un business cu produse de lux și a câștigat!

Românul care a mizat, în plină criză, pe un business cu produse de lux și a câștigat!

1 minut de citit Publicat la 18:11 29 Mar 2017 Modificat la 18:11 29 Mar 2017
o_1bcd9uk941i4ouhiseg13to1td88.jpg
Foto: businessmagazin.ro

Răzvan Trapiel a mizat pe lipsa unor produse de lux – ca apa de colonie şi produsele pentru bărbierit - în magazinele de pe piaţa locală şi a pornit, în mijlocul crizei, un business destinat celor cu venituri peste medie. Anul acesta vrea să dezvolte şi mai mult afacerea, deschizând o frizerie de lux destinată aceloraşi clienţi, scrie businessmagazin.ro.

Ideea businessului a plecat de la uzul propriu al produselor; practic, pe piaţa produselor premium de la noi, oferta nu era foarte mare”, povesteşte Răzvan Trapiel, managing partner la barbieritdelux.ro. „Din cele câteva branduri pe care le foloseam pe vremea aia, m-am gândit că în loc să le comand şi să le tot comand, ar fi mai bine să le aduc în ţară. Am luat legătura cu două dintre firme; Truefitt&Hill a răspuns pozitiv, am văzut care sunt condiţiile şi ne-am pus pe treabă.”

Prin urmare, Răzvan Trapiel a devenit unic furnizor în România al companiei. Înfiinţată în 1805, Truefitt & Hill deţine cel mai vechi local de bărbierit din lume şi este, de asemenea, furnizor oficial al Casei Regale a Marii Britanii, prin mandatul regal al Ducelui de Edinburgh.

Antreprenorul român de 38 de ani a pornit businessul în 2009, un moment în care apetitul general pentru riscul din sfera antreprenorială era la cote scăzute. „Am contat pe faptul că nu există acest gen de produse, am zis că e un mare atu pentru cineva care caută ceva mult mai bun decât oferta de pe piaţă. Criză sau nu, am mers pe ideea asta. Sigur, am început mai greu, dar am reuşit să avem an de an o creştere, indiferent cât de mică.” Investiţia iniţială în business a fost de 20.000 de euro în stoc şi alţi 10.000 în site şi promovarea acestuia.
 

×
x close