Antena 3 CNN Economic Biz News Business Românii, din ce în ce mai nemulţumiţi de serviciile bancare

Românii, din ce în ce mai nemulţumiţi de serviciile bancare

<1 minut de citit Publicat la 09:55 09 Aug 2008 Modificat la 09:55 09 Aug 2008
Românii, din ce în ce mai nemulţumiţi de serviciile bancare
De la începutul anului Protecţia Consumatorului a primit peste 1.000 de reclamaţii cu privire la serviciile bancare. Majorarea dobânzilor şi a comisioanelor fără a anunţa clienţii, apariţia unor comisioane noi, nespecificate în contractul iniţial, şi impunerea ?comisionului de ghişeu? sunt motivele principale care-i determină pe români să se plângă la ANPC.

Şi bancomatele creează probleme românilor. În ultima perioadă s-au înregistrat creşteri semnificative ale numărului de plângeri care vizează operaţiunile cu cardul. Principalele nereguli semnalate de clienţi sunt imposibilitatea de a efectua tranzacţii sau imposibilitatea de a plăti cu cardul în străinătate. Iar numărul reclamaţiilor continuă să crească într-un ritm alarmant.

Oficialii Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor au declarat pentru cotidianul Gândul că după prezentarea raportului privind calitatea serviciilor prestate de bănci, un raport care nu a fost deloc favorabil bancherilor, ANPC a primit şi câte 50 de plângeri pe zi, atât în scris cât şi pe siteul instituţiei.

Antena 3

×
x close