"Clienţii consideră că pot renunţa cel mai uşor la linia telefonică fixă şi la cablul TV. Linia fixă poate fi uşor înlocuită de telefonul mobil. La cablul TV se poate alege un pachet mai ieftin sau/şi se poate substitui cu conţinut online. Puţini sunt însă dispuşi să renunţe la conexiunea la Internet", a afirmat Mustea.
Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecom şi media", realizat în Statele Unite ale Americii de către Communispace la cererea PwC, a scos în evidenţă faptul că abonaţii nu ar renunţa la Internet şi conţinut, chiar dacă sunt mai atenţi la costuri, aceştia căutând, în acelaşi timp, operatori care oferă oportunităţi de a face economii.
Mai mult, studiul arătat că utilizatorii vor libertate în personalizarea pachetelor de servicii de telecomunicaţii şi vor să plătească doar pentru serviciile de care au cu adevărat nevoie.
"Clienţii apreciază prin fidelitate serviciile şi suportul de calitate, dar şi răsplătirea loialităţii. Nu sunt de acord cu acordarea de tarife mai mici clienţilor nou atraşi, în detrimentul celor vechi. Totodată, clienţii nu agreează reclamele transmise pe mediile de comunicare personale, dar ar fi dispuşi la un compromis în schimbul unor beneficii", a mai spus Mustea.
Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecom şi media" a fist realizat pe un eşantion de circa 750 de persoane, cu vârste între 18 şi 60 de ani.
Antena3.ro