Renault va investi şi pentru producţia în Argentina a unor noi versiuni de Kangoo şi Clio, precum şi în infrastructura uzinei de la Santa Isabel. 'După aceste investiţii în uzina de la Santa Isabel, Renault estimează că va reuşi să producă cu 100.000 de maşini mai mult pe an, sporindu-şi astfel capacitatea totală de producţie cu 60 de procente', se arată în comunicatul firmei franceze. În acest fel, Renault speră să creeze 1.200 de noi locuri de muncă, dintre care 800 la subcontractanţi.
La începutul lunii aprilie, Renault şi-a anunţat intenţia de a demara în scurt timp producţia modelului Logan pe pieţele din Argentina şi Brazilia, ţintind în principal clienţii interesaţi de o maşină familială ieftină.
Până la sfârşitul anului 2006, au fost vândute peste 415.000 vehicule Logan, sub mărcile Dacia şi Renault. Dintre acestea, au fost comercializate aproape 250.000 în anul 2006, ceea ce înseamnă cu 70% mai mult faţă de nivelul înregistrat în 2005. Logan este prezent pe 5 continente (51 de ţări şi 4 uzine).
În 2007, Logan va începe cucerirea unor noi teritorii sub marca Renault. Producţia şi vânzările modelului Logan vor demara, până în luna iulie, în Iran, India şi Brazilia.
Rompres