Festivalul de la Cannes nu înseamnă doar ceremonii, premii şi vedete pe covorul roşu. În spatele reflectoarelor, se ascund agenţi de vânzare, tranzacţii de milioane de euro - o piaţă financiară care transformă festivalul de film într-o afacere înfloritoare. În 2008, specialiştii se aşteaptă la o creştere record a pieţei filmului, cu patru procente mai mult decât anul trecut. În acest context, regizorul american, Frank Miller a călătorit până la Cannes ca să stârnească interesul agenţilor de vânzări pentru ultimul său proiect, "Spiritul".
?Cannes este pentru noi, agenţii de achiziţie, cea mai mare piaţă a anului. O mulţime de materiale noi sunt anunţate la Cannes, astfel că o mulţime de noi proiecte apar pe piaţă şi aceasta este prima ocazie să auzi de ele şi să le faci o ofertă?, a declarat Casey Marshall Simmer, agent de achiziţie.
După coborârea cortinei de la Cannes, directorul de marketing, Jerome Paillard a anunţat că s-au semnat deja numeroase contracte. Semn că, în 2008, vom avea ce filme să vedem.
Antena 3