Preşedintele AVAS a spus că singurele detalii pe care le poate face publice sunt de ordin tehnic, precizâmd că statul român a cerut companiei care va achiziţiona societatea din Craiova ca, în patru ani, să ajungă la un plan de producţie de 200.000 de autoturisme pe an şi, totodată, să păstreze cei aproximativ 3.000 de angajaţi.
Planurile propuse de Ford Europa sunt mai mari, respectiv o producţie anuală de 300.000 de autoturisme, şi angajarea a circa 9.000 de muncitori. Oferta financiară nu a fost încă deschisă, analiza criteriilor tehnice având întâietate.
De privatizarea societăţii Automobile Craiova s-au mai arătat interesaţi compania General Motors, care a cumpărat caietul de sarcini, dar nu a depus ofertă, şi producătorul rus al autoturismelor Lada, cu declaraţii doar în presă, fără să cumpere caietul de sarcini.
Prin această privatizare, statul român îşi va vinde toată participaţia deţinută la Automobile Craiova.
Rompres