Asta înseamnă că preţul este mult mai mic decât cele 5 miliarde de dolari pe care părintele Weather Channel, Landmark Communications, le pretindea când a scos postul tv şi proprietăţile relaţionate, precum pagina de internet weather.com, la vânzare, în ianuarie. Afacerea a fost practic încheiată la scurt timp după 13 iunie, când Time Warner, celălalt ofertant, s-a retras.
Deşi nu este cea mai strălucitoare achiziţie, canalul tv, în vârstă de 26 de ani, este liderul televiziunilor privind informaţiile meteorologice, ajungând în 96 de milioane de gospodării prin intermediul cablului TV, conform Landmark.
În afară de Weather Channel, înţelegerea include şi site-ul Weather.com, care atrage aproape 40 de milioane de vizitatori unici pe lună. Cumpărătorii au de asemenea în vedere extinderea serviciilor online şi mobile ale Weather Channel.
?Această înţelegere ne face lideri în domeniul ştirilor şi informaţiilor. Suntem numărul 1 în ştirile de afaceri (prin CNBC), numărul unu în ştirile generale (MSNBC) şi acum vom fi numărul 1 şi în ştirile meteo?, a declarat Jeffrey Zucker, director executiv al NBC Universal.
Antena3.ro