Noul site al Microsoft este văzut ca o încercare de a arăta publicitarilor că poate combate puterea tot mai mare a rivalei Google pe piaţa de publicitate online.
?2008 este anul în care această piaţă a devenit competitivă? a declarat Bill Gates, citat de BBC. ?Feed-back-ul pozitiv pe care îl avem de la partenerii noşti demonstrează că există oportunităţi de schimbare? a mai adăugat el.
Prin planul de returnare a banilor, Microsoft promite să înapoieze o parte din sumele cheltuite de utilizatori pentru achiziţionarea de produse pe internet. Printre firmele care au semnat deja contracte cu Microsoft sunt Barnes & Noble, Sears, Overstock.com, Home Depot, J&R Electronics şi multe altele. Ele oferă peste zece milioane de produse care pot fi achiziţionate online. Banii vor fi restituiţi utilizatorilor prin serviciul payPal, prin cec sau cont bancar, serviciul fiind disponibil pentru persoanele care trăiesc in SUA.
Analiştii sunt de părere că această încercare de a lua din cota de piaţă a lui Google nu va avea succesul scontat, deşi ar putea să existe anumite persoane care să fie atrase de perspectiva materială.
În prezent Google este lider de piaţă, cu o cotă de 60%, pe când Microsoft ocupă abia locul al treilea, după Yahoo, cu numai 10% din piaţă.
Antena3.ro