Cifra de afaceri a comercianţilor cu alimente, tutun şi băuturi a scăzut, în februarie 2007, cu 4,8% faţă de februarie 2006, iar în primele două luni din acest an a fost mai mic cu 2,2% faţă de aceeaşi perioadă din 2006. Potrivit Institutului Naţional de Statistică, cele mai drastice scăderi ale cifrei de afaceri s-au înregistrat în comerţul cu alimente, băuturi şi tutun. Micile magazine în care aceste produse sunt vândute cu amănuntul au realizat, cifre de afaceri mai mici cu aproape 9% faţă de aceeaşi lună din anul trecut.
La polul opus se află vânzările cu amănuntul de carburanţi şi de auto-moto, care au crescut spectaculos, cu aproape 70%. Cifrele de afaceri au scăzut şi în sectorul serviciilor de piaţă pentru populaţie. Cea mai drastică scădere, de 28%, s-a consemnat în cazul serviciilor recreative, culturale şi sportive. Creşteri semnificative ale cifrelor de afaceri au fost înregistrate în activităţile de spălare (+35,5%) şi în sectorul de hoteluri-restaurante (+34,7%).
Citiţi articolul complet în Adevărul