Antena 3 CNN Economic Biz News Business Mărcile hypermarketurilor ? în creştere cu 46%

Mărcile hypermarketurilor ? în creştere cu 46%

<1 minut de citit Publicat la 12:50 25 Mai 2007 Modificat la 12:50 25 Mai 2007
Mărcile hypermarketurilor ? în creştere cu 46%
Mărcile create de hypermarketuri sunt încă puţin cunoscute de români. Pentru că au cel mai mic preţ, cumpărătorii sunt în general reticenţi, gândindu-se că şi calitatea este mai scăzută. În plus, românii au început să fie fideli anumitor mărci şi se lasă greu convinşi de apariţia altora noi. Mezelurile, lactatele, berea, sucurile sau ciocolata produse sub numele marilor magazine au început să se regăsească tot mai des în coşurile cumpărătorilor. Totuşi, sunt încă mulţi cei care nu au auzit de aceste mărci sau nu au încredere să le cumpere.

Mulţi s-au obişnuit deja cu mărcile foarte cunoscute şi trec indiferenţi pe lângă cele proprii magazinului. Totuşi, faţă de anul trecut, procentul celor care cumpără produse sub marca hypermarketurilor a crescut cu 46%. Într-un magazin există aproximativ 800 de tipuri de astfel produse. Din care lunar, se vând în jur de 500.000. Cele mai multe sunt făcute de producătorii autohtoni.

Studiile arată că prezenţa mărcilor private nu influenţează cumpărătorii în alegerea magazinului preferat. Datele provin din studiul Shopper Trends, realizat de Nielsen România pe un eşantion de 1.100 de persoane din mediul urban.

Antena 3

×
x close