Antena 3 CNN Economic Biz News Business Luptă pe zborurile low-cost: Wizz Air vs. Blue Air

Luptă pe zborurile low-cost: Wizz Air vs. Blue Air

<1 minut de citit Publicat la 09:05 08 Mai 2007 Modificat la 09:05 08 Mai 2007

Luptă pe zborurile low-cost: Wizz Air vs. Blue Air
După trei ani în care a ocupat aproape singur piaţa transporturilor aeriene de tip low-cost din România, Blue Air are acum un competitor pe măsură. Deşi intrată recent pe piaţa locală, firma maghiară Wizz Air şi-a propus ca până în vara anului viitor să devină lider pe acest segment. "Experienţa din Polonia şi Ungaria îşi va spune cuvântul şi în România. Oferim cele mai mici preţuri, iar acest aspect va fi unul esenţial în lupta cu principalul nostru competitor", a precizat Natasa Kazmer, director de comunicare în cadrul Wizz Air. "Clientul îşi alege modalitatea de zbor în funcţie de preţ. De-abia după aceea ia în calcul calitatea serviciilor şi brandul", a adăugat Natasa Kazmer.

Pe de altă parte, în 2006, Blue Air a înregistrat o cotă de piaţă de 70% din segmentul low-cost. Numărul de pasageri, dar şi varietatea destinaţiilor vor fi principalele puncte pe care se va da bătălia. În timp ce Wizz Air anticipează un număr de 500.000 de clienţi care vor alege în acest an serviciile companiei ungare, Blue Air mizează pe 800.000 de clienţi, de la 443.500, la sfârşitul anului 2006.

Citiţi articolul complet în Adevărul

×
x close