Trei
ani au durat căutările spaţiului ideal şi negocierile cu românii. După
îndelungi discuţii, Louis Vuitton
a intrat pe piaţa din România, deschizându-şi un
magazin chiar în incinta hotelului Marriott, relatează Cotidianul. ?Ne
uităm la România de aproximatv trei ani. Numai
directorul care a fost înaintea mea a vizitat Bucureştiul de
15 ori pentru a găsi un loc potrivit?, a declarat Jean-Christophe
Tevenin, general manager al Louis Vuitton pe zona de sud şi est a
Europei, pentru Cotidianul.
Multcăutata zonă pentru ridicarea "templului" genţilor
s-a dovedit un real succes pentru investitor, acesta reuşind să capteze şi
atenţia românilor, dar şi a turiştilor care se cazează la
hotelul cu pricina.
Preţurile
nu se raportează, totuşi, la puterea de cumpărare a bătrânei monede: 1.600 de lei un portofel sau 1.750 o geantă de 40 de centimetri.
Galeria
comercială de la Marriott aşteaptă sosirea mai multor firme
exclusiviste, precum Gucci şi Dolce&Gabbana.
Antena3.ro