În România, există în acest moment aproximativ 1.500 de magazine online distribuite în întreaga ţară. Dintre acestea numai 500 au implementată o soluţie de plată online prin card. În 2006, cifra de afaceri din acest domeniu a ajuns la aproape 10 milioane euro. În prima jumătate a lui 2007 s-a cumpărat din faţa calculatorului de 14,3 milioane euro, iar pentru sfârşitul anului se estimează o cifră de afaceri de 30 milioane de euro, de trei ori mai mult decât anul trecut.
Sistemul de cumpărături este simplu: intri pe site-ul magazinului, îţi faci cumpărăturile ca din supermarket, adică le pui în coş, la final ţi se prezintă nota de plată şi eventualul discount oferit. În ceea ce priveşte plata, poţi opta pentru achitarea la domiciliu, atunci când ţi se aduce marfa sau pentru plata cu cardul, intrând într-o pagină securizată. În prezent, cea mai utilizată metodă este cea de plată la domiciliu.
Citiţi articolul complet în Gândul