Antena 3 CNN Economic Biz News Business Ikea România, un succes. Urmează magazinul cu nr.2

Ikea România, un succes. Urmează magazinul cu nr.2

1 minut de citit Publicat la 12:33 16 Aug 2007 Modificat la 12:33 16 Aug 2007
Ikea România, un succes. Urmează magazinul cu nr.2
Miercuri, la sediul magazinului Ikea din Băneasa, a avut loc lansarea noului catalog 1 septembrie 2007 ? 1 august 2008, care vine cu o descreştere medie de 12% a preţurilor. Cu această ocazie, managerul de retail Cornel Oprişan a declarat că se are în vedere deschiderea unui nou magazin, la sfârşitul anului viitor, într-o zonă aflată în afara razei de distribuţie a cataloagelor. ?Odată cu deschiderea magazinului şi începerea efectivă a activităţii pe piaţa românească, am estimat mult mai precis volumele viitoare de vânzare, ceea ce ne-a permis optimizarea traseului logistic, punctual. Prin scăderi cumulate ale costurilor, la nivelul întregii game de produse pentru 2008, am obţinut o scădere medie de 12% a preţurilor, în condiţiile în care cele de pe piaţa mobilei la nivel local sunt în curs de apreciere?, a explicat directorul general al IKEA Romania, citat de Wall Street.

Gama de produse cuprinde circa 25% articole de mobilier complet noi, ce vor fi introduse începând cu septembrie 2007. În cele 284 de pagini, catalogul prezintă 3000 de produse din totalul de 7000, alături de sute de idei şi soluţii practice pentru amenajarea casei. Magazinul IKEA Romania este cel de-al 253-lea deschis în cea de 35-a ţară.

70% depăşire de buget în patru luni

Potrivit unor estimări făcute în interiorul companiei, neconfirmate încă oficial, retailerul IKEA a realizat în doar patru luni şi jumătate venituri mai mari cu circa 70% faţă de bugetul iniţial. Managerul Cornel Oprişan nu a precizat însă valoarea vânzărilor sau procentul cu care au fost depăşite estimările. Bugetul prevăzut iniţial era de circa 40 milioane ¤.

Antena3.ro

×
x close