Miercuri, la sediul magazinului Ikea din Băneasa, a avut loc
lansarea noului catalog 1 septembrie 2007 ? 1 august 2008, care vine cu o
descreştere medie de 12% a preţurilor. Cu această ocazie, managerul de retail
Cornel Oprişan a declarat că se are în vedere deschiderea unui nou magazin, la
sfârşitul anului viitor, într-o zonă aflată în afara razei de distribuţie a
cataloagelor. ?Odată cu deschiderea magazinului şi începerea efectivă a activităţii
pe piaţa românească, am estimat mult mai precis volumele viitoare de vânzare,
ceea ce ne-a permis optimizarea traseului logistic, punctual. Prin scăderi
cumulate ale costurilor, la nivelul întregii game de produse pentru 2008, am obţinut
o scădere medie de 12% a preţurilor, în condiţiile în care cele de pe piaţa
mobilei la nivel local sunt în curs de apreciere?, a explicat directorul
general al IKEA Romania, citat de Wall Street.
Gama de produse cuprinde circa 25% articole de mobilier
complet noi, ce vor fi introduse începând cu septembrie 2007. În cele 284 de
pagini, catalogul prezintă 3000 de produse din totalul de 7000, alături de sute
de idei şi soluţii practice pentru amenajarea casei. Magazinul IKEA Romania este
cel de-al 253-lea deschis în cea de 35-a ţară.
70% depăşire de buget în patru luniPotrivit unor estimări făcute în interiorul companiei,
neconfirmate încă oficial, retailerul IKEA a realizat în doar patru luni şi jumătate
venituri mai mari cu circa 70% faţă de bugetul iniţial. Managerul Cornel Oprişan
nu a precizat însă valoarea vânzărilor sau procentul cu care au fost depăşite
estimările. Bugetul prevăzut iniţial era de circa 40 milioane ¤.
Antena3.ro