![alerta meteo bucuresti 5 judete cod portocaliu vijelie grindina ploaie torentiale alerta meteo bucuresti 5 judete cod portocaliu vijelie grindina ploaie torentiale](https://www.antena3.ro/thumbs/landscape/2024/07/16/alerta-meteo-bucuresti-5-judete-cod-portocaliu-vijelie-grindina-ploaie-torentiale-913000.jpg)
Fraudă
de proporţii cu cardurile BancPost. Banca a decis ca posesorii
cardurilor de salarii Millenium să nu mai poată scoate bani de la
bancomate timp de două luni. Reprezentanţii instituţiei bancare au
anunţat şi că vor retrage de pe piaţă cardurile albastre, după
ce, în perioada Paştelui, mai mulţi utilizatori au rămas
fără bani în cont.
Bancpost spune că a descoperit tranzacţiile suspecte la
cardurile de debit de tip Millenium la doar câteva ore de la
producerea lor şi a luat măsuri imediate pentru protecţia
clienţilor, sporirea siguranţei tranzacţiilor şi remedierea
situaţiei.
O primă măsură a fost restrictionarea folosirii unui număr
mare de carduri pentru retragerea de numerar de la bancomate. Pentru companiile în care au fost restricţionate cardurile
de salarii, Bancpost a oferit, drept compensaţie, un serviciu
special de livrare prin sistemul propriu de curierat a sumelor
necesare achitării salariilor.
Deci, posesorii cardului albastru
restricţionat au putut intra în posesia salariilor. Tot ceea
ce nu pot face salariaţii e să-şi retragă banii din bancomat.
În plus, clienţii Bancpost au acces non-stop la
Call-Center-ul băncii unde pot primi informaţii legate de
situaţia contului. 51 de unităţi vor avea program
prelungit, până la orele 20:00, în zilele de joi, 8 şi
vineri 9 mai, şi vor fi deschise pentru lucrul cu publicul şi în
zilele de sâmbătă 10 şi duminică 11 mai, între orele
10:00 ? 15:00. Lista
completa a acestora este disponibila pe www.bancpost.ro
şi la operatorii Call Center, telefon 408.50.50.
Totodată, Bancpost va despăgubi integral posesorii cardurilor la
care s-a constatat frauda. După închiderea anchetei,
salariaţii îşi vor putea folosi din nou cardurile.
?Regretăm inconvenienţa cauzată clienţilor noştri şi
doresc să îi asigur că facem toate eforturile pentru
remedierea situaţiei. Am demarat procesul de re-emitere a cardurilor
restricţionate încă de săptămâna trecută, iar o
parte dintre clienţi au intrat deja în posesia lor. Costurile
pentru re-emiterea cardurilor vor fi suportate integral de bancă?
a declarat Mihai Bogza, Preşedinte al Consiliului de Administraţie
Bancpost.
COMUNICAT BANCPOST (pdf)
Antena3.ro