Bancpost spune că a descoperit tranzacţiile suspecte la cardurile de debit de tip Millenium la doar câteva ore de la producerea lor şi a luat măsuri imediate pentru protecţia clienţilor, sporirea siguranţei tranzacţiilor şi remedierea situaţiei.
O primă măsură a fost restrictionarea folosirii unui număr mare de carduri pentru retragerea de numerar de la bancomate. Pentru companiile în care au fost restricţionate cardurile de salarii, Bancpost a oferit, drept compensaţie, un serviciu special de livrare prin sistemul propriu de curierat a sumelor necesare achitării salariilor.
Deci, posesorii cardului albastru restricţionat au putut intra în posesia salariilor. Tot ceea ce nu pot face salariaţii e să-şi retragă banii din bancomat.
În plus, clienţii Bancpost au acces non-stop la Call-Center-ul băncii unde pot primi informaţii legate de situaţia contului. 51 de unităţi vor avea program prelungit, până la orele 20:00, în zilele de joi, 8 şi vineri 9 mai, şi vor fi deschise pentru lucrul cu publicul şi în zilele de sâmbătă 10 şi duminică 11 mai, între orele 10:00 ? 15:00. Lista completa a acestora este disponibila pe www.bancpost.ro şi la operatorii Call Center, telefon 408.50.50.
Totodată, Bancpost va despăgubi integral posesorii cardurilor la care s-a constatat frauda. După închiderea anchetei, salariaţii îşi vor putea folosi din nou cardurile.
?Regretăm inconvenienţa cauzată clienţilor noştri şi doresc să îi asigur că facem toate eforturile pentru remedierea situaţiei. Am demarat procesul de re-emitere a cardurilor restricţionate încă de săptămâna trecută, iar o parte dintre clienţi au intrat deja în posesia lor. Costurile pentru re-emiterea cardurilor vor fi suportate integral de bancă? a declarat Mihai Bogza, Preşedinte al Consiliului de Administraţie Bancpost.
COMUNICAT BANCPOST (pdf)
Antena3.ro