Utilizatorii au descoperit că este mediul ideal pentru a-şi promova afacerea fără să investească un leu în publicitate.
Dacă nu ai cont pe Facebook, nu exişti, indiferent cât de bune sunt produsele pe care le vinzi. Mihaela Mihalache a învăţat lecţia, aşa că acum îşi promovează intens on-line magazinul de încălţăminte.
Pantofi din piele de ponei, ghete sau cizme cu blană de capră mongoleză, sandale şi genţi multicolore - totul e scos la vânzare pe reţeaua de socializare cu 700 de milioane de potenţiali clienţi.
Marile branduri internaţionale de haine, încălţăminte sau accesorii au înţeles de ani de zile că succesul de pe marile podiumuri nu este suficient. Din pagină în pagină, vânzările cresc considerabil fără să fie nevoie de bani pentru publicitate.
Reţeaua de socializare se bucură de mare succes în România. Are 4,1 milioane de utilizatori, dintre care 1 milion doar în Bucureşti, 183 de mii în Cluj şi 180 de mii în Timişoara. Mulţi dintre ei îşi promovează on line micile afaceri.