Aceştia au acceptat ofertele promoţionale făcute de mari companii din România, care au anunţat că îşi răsplătesc clienţii cu reduceri importante în cazul în care parcursul tricolorilor la EURO este încununat cu succes. Astfel, primele ?cadouri? se pot împărţi încă de marţi seara, după ultimul meci din Grupa C a Campionatului European. Media Galaxy a anunţat că oferă suporterilor un bonus de 15% reducere pentru fiecare televizor cu ecran LCD sau plasmă (cu diagonala de minimum 37'') achiziţionat în perioada 17 aprilie ? 9 iunie 2008, în cazul în care naţionala României trece de grupe.
Astfel, peste 2.300 de persoane aşteaptă cu nerăbdare o calificare a tricolorilor în sferturile de finală şi o reducere de 15% din partea lui Chivu şi compania. ?Am avut peste 2.300 de clienţi. Nu am oferit discounturi de 100% pentru a ne putea menţine promisiunea de cel mai mic preţ din România. În schimb, oferim reduceri în creştere în funcţie de rezultatele echipei, nu doar dacă câştigăm?, a declarat, pentru Cotidianul, Dan Ostahie, preşedinte al CA Altex. Pentru calificarea în semifinale şi finală, clienţii vor fi răsplătiţi cu reduceri de 25%, respectiv 45%.
Şi alte companii au avut parte de campanii promoţionale. Flamingo Internaţional şi Flanco, spre exemplu, oferă premii doar dacă România iese pe primul loc. Însă premiul este pe măsură: returnarea banilor pentru produsele achiziţionate. Conform Cotidianul, Flamingo a încheiat şi o poliţă de asigurare cu o companie internaţională, pentru care a plătit în jur de 330.000 de euro, pe când Flanco a limitat suma integrală de returnare la 15.000 de lei. O ofertă avantajoasă pare să aibă Domo, care oferă clienţilor ce şi-au achiziţionat în perioada 18 aprilie ? 21 iunie 2008 LCD, plasmă sau TV banii înapoi, dacă echipa naţională se va califica în finala turneului din Austria şi Elveţia.
Antena3.ro