Din ce în ce mai multe agenţii media se confruntă cu o criză de personal. Fluctuaţia
crescută de personal în domeniul media influenţează direct
nivelul salariilor, care cresc cu aproximativ 20% anual. Acest
fenomen este datorat şi faptului că rata de creştere a
business-ului este foarte mare, industria media beneficiind de
investiţii ridicate în ultima perioadă. O problemă reală pe
care o au mai marii media este lipsa de personal calificat. Managerii
industriei consideră că viteza de dezvoltare a
domeniului nu a permis formarea, într-un ritm la fel de rapid,
a specialiştilor. Agenţiile media din România au ajuns să
?vâneze? seniori, persoane cu experienţă şi specializate
pe un anumit segment al industriei media.
Un efect concret al
creşterii cererii de personal calificat pe piaţă este faptul că o
dată ajunşi la interviul de angajare, candidaţii solicită salarii
cu până la 50% mai mari decât cele pe care le au la
momentul respectiv. Se poate ajunge la o situaţie în care
candidatul, fiind contactat de 10 ori pe lună pentru a veni la
interviuri, ajunge să ceară sume care nu au legatură cu nivelul
real.
În contextul în care piaţa media creşte cu
30% pe an, salariile în industrie se măresc cu 20 % anual.
Citiţi
articolul complet pe DailyBusiness.ro