"Vom încerca să acoperim zone ale ţării pe care nu le puteam deservi folosind tehnologiile de care dispunem în acest moment. Imediat ce vom primi licenţa, vom începe construcţia reţelei de comunicare", a declarat Cristina Popescu, director comunicare Romtelecom.
Romtelecom atacă noi poziţii pe piaţă încearcând să-şi recupereze clienţii pierduţi în ultimii doi ani pe telefonia fixă. O bătălie dură cu cu un cost pe măsură. Companiile se vor arunca în promoţii care mai de care mai costisitoare. Nu este exclus ca-n perioada următoare, piaţa să fie împărţită între două mari promoţii: "vă dăm telefon dacă luaţi internet" sau "luaţi internet şi vă dăm şi telefon".
Şefii marilor companii spun că pe termen lung profitul e asigurat atâta vreme cât serviciile oferite şi promoţiile pot să le aducă suficient de mulţi clienţi. Războiul va avea sigur şi victime. Pe piaţa de profil se vorbeşte deja despre posibile preluări ale unor companii care nu vor putea face faţă competiţiei. Un lucru rămâne cert - cel mai avantajat din această luptă va ieşi utilizatorul de internet.
Observator