![cele mai frumoase tinute de la nunta elenei cu ianis hagi analizate de stilistul cele mai frumoase tinute de la nunta elenei cu ianis hagi analizate de stilistul](https://www.antena3.ro/thumbs/landscape/2024/07/16/cele-mai-frumoase-tinute-de-la-nunta-elenei-cu-ianis-hagi-analizate-de-stilistul-912949.jpeg)
Companiile
aeriene se plâng că întârzierile i-au păgubit cu
100.000 - 1.000.000 euro. Companiile low-cost dau însă vina pe vreme şi pe slaba dotare a aeroportului
Băneasa pentru întârzierile din ultima vreme. Sunt
explicaţii pe care au ţinut să le ofere oficialii firmelor, în
contextul în care Protecţia Consumatorului face verificări la
aceste societăţi. Rezultatele controlului vor fi făcute publice
săptămâna viitoare. Companiile low-cost spun că nu au nicio
vină pentru întârzieri.
Ca
să aibă profit, avioanele trebuie să zboare, nu să stea la sol,
unde se plătesc taxe de aeroport, taxe de handling, mâncare şi
cazare pentru pasageri - se plâng companiile low-cost. Iar
devierea pe alt aeroport înseamnă taxe suplimentare.
Directorul
aeroportului Băneasa, vizat direct de acuzaţii, respinge însă
varianta companiilor. Mai mult, susţine că unele dintre companii
datorează sume importante aeroportului şi nici măcar nu au un
reprezentat pe aeroport, care să le ofere explicaţii călătorilor.
La
această oră, o comisie de anchetă verifică mai multe situaţii în
care zborurile au avut întârzieri de câteva zeci de
ore. Concluziile ar urma să fie cunoscute săptămâna
viitoare. Tot atunci se vor stabili şi sancţiunile pentru
companiile aeriene.
Antena
3