Kaizen, sistemul de management inspirat din codul samurailor, îşi găseşte tot mai mulţi adepţi în rândul companiilor româneşti. Poate pentru că promite înzecirea profitului clienţilor printr-o metodă aparent simplă – tăierea din rădăcini a „năravurilor” organizaţionale.
În ultimii ani, „doctorii” Kaizen au fost chemaţi să vindece răni adânci provocate de criză, răni ce n-au putut fi tratate prin metode clasice. „Înainte de Kaizen aveam pierderi. După 2010, de când implementăm sistemul, suntem pe profit”, spune Dan Mocanu, directorul fabricii din România a grupului suedez Assa Abloy, cel mai mare producător mondial de sisteme de închidere pentru uşi. În 2012, al treilea an de când a început să implementeze sistemul Kaizen, Mocanu estimează un profit de un milion euro la afaceri de 18 milioane euro, în condiţiile în care, cu trei ani în urmă, avea afaceri de 10 milioane de euro şi pierderi de 4.
Citeşte articolul integral pe Income Magazine.
Citeşte articolul integral pe Income Magazine.