Antena 3 CNN Economic Biz News Business Cardurile de fidelitate, inaccesibile clienţilor la câteva luni de la emitere

Cardurile de fidelitate, inaccesibile clienţilor la câteva luni de la emitere

<1 minut de citit Publicat la 09:44 18 Iul 2008 Modificat la 09:44 18 Iul 2008
Cardurile de fidelitate, inaccesibile clienţilor la câteva luni de la emitere
Produsele de fidelizare emise de numeroase bănci le sunt inaccesibile clienţilor chiar şi la câteva luni de la emitere, scriu jurnaliştii de la "Gardianul". Este vorba despre cardurile co-branded, a căror activare se dovedeşte a fi un proces complicat, care se poate întinde pe parcursul mai multor luni. Vina aparţine nu atât companiilor care oferă bazele de date, ci băncilor care se angajează să emită respectivele carduri.

Cardurile co-branded sunt emise de bănci şi sunt valabile în magazinele şi companiile care colaborează cu instituţiile financiare. Posesorii acestor carduri pot beneficia de numeroase facilităţi - de la dobânzi preferenţiale până la reduceri şi promoţii exclusive. Numai că pentru a intra în posesia cardurilor, cei care le solicită trebuie să aştepte până la 6 luni, deşi termenul oficial de emitere este de cateva zile.

De cele mai multe ori, procesul se împotmoleşte pe parcurs, din cauza proastei funcţionări a serviciului de clienţi.

Antena3

×
x close