Serviciile presupun: consultanţă pentru modernizarea sistemelor ANAF în vederea gestionării contribuabililor cu averi mari; efectuarea de prezentări şi studii de caz pentru a îmbunătăţi competenţele ANAF în vederea efectuării de audituri privind veniturile impozabile personale; recomandări pentru un sistem adecvat de informaţii şi alte aspecte necesare astfel încât departamentul să opereze la standarde UE; livrarea de consultanţă, studii, recomandări, planuri şi rapoarte care să demonstreze acoperirea exhaustivă a serviciilor de consultanţă contractate, potrivit unui anunţ de participare.
Oferte sunt aşteptate până la data de 20 ianuarie 2014, scrie Mediafax.
Durata contractului este estimată la 6 luni, din care 5 luni în primul an de desfăşurare a proiectului de modernizare, respectiv o lună în cel de-al treilea an.
Experienţa consultantului în astfel de proiecte este principalul criteriu de selecţie, cu o pondere de 70%. Astfel, ofertanţii trebuie să fi derulat în ultimii trei ani cel puţin un proiect similar privind gestionarea persoanelor cu averi mari, de preferat în state membre ale Uniunii Europene sau ale Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică; experienţă pe cel puţin două alte proiecte de consultanţă internaţională; experienţă în transferul de know-how.
Ofertanţii trebuie de asemenea să demonstreze că dispun de personal cu pregătirea necesară pentru derularea contractului.
Preţul nu figurează printre criteriile de selecţie, iar valoarea contractului nu este precizată în anunţul de participare.