Aceast a eclipsat tranzacţia de miercuri, când IndiGo din India a confirmat o comandă pentru 180 de avioane Airbus (150 A320neo şi 30 A320s) în valoare de 15,6 miliarde de dolari.
Airbus a spus că înţelegerea cu AirAsia a transformat compania din Malaysia în cel mai mare client pentru o singură linie de produse. În total, AirAsia a plasat comenzi ferme pentru 375 de aeronave din familia A320, având deja 89 în funcţiune.
Airbus a eclipsat rivalul Boeing la evenimentul de la Paris, preţurile mari la combustibil îndreptând clienţii către aeronave eficiente din punct de vedere al consumului. Compania deţinută de EADS estimează că a vândut peste 700 avioane A320neo până acum. "Există posibilitatea să ajungem la 1.000 de avioane vândute la finalul show-ului", a declarat directorul de vânzări al Airbus, John Leahy.
Conform BBC, avioanele A320neo au devenit populare datorită consumului cu 15% redus şi a costurilor de întreţinere cu 30% mai mici.