Lucrările au început în luna mai, atunci când toate zborurile au fost mutate pe Aeroportul Henri Coandă din Otopeni, ceea ce a creat probleme cu repercursiuni asupra pasagerilor.
O altă veste bună este aceea că pe Aeroportul Băneasa se va construi un nou terminal de plecări pentru a creşte capacitatea de tranzit la două milioane pasageri pe an faţă de circa 700.000 în prezent. Construcţia ar putea demara la sfârşitul lunii iulie, urmând să fie terminată în luna decembrie, a precizat directorul general al aeroportului.
În medie, traficul pe Otopeni a crescut cu circa 50 la sută după mutarea curselor de pe Băneasa, în cele mai ocupate zile circa 11.000 de pasageri tranzitând aeroportul. ?La începutul lunii iunie au fost probleme de aglomeraţie din cauza sistemului de securitate, dar la ora actuală tot acest sistem a fost pus la punct şi deficienţele au fost în mare parte remediate?, a precizat directorul de comunicare al Aeroportului Henri Coandă, Valentin Iordache.
Toţi operatorii low-cost au declarat că aşteaptă cu nerăbdare să revină pe Băneasa, deoarece la Otopeni nu beneficiau de acelaşi orar de zbor ca aici, fiind nevoiţi să zboare fie foarte târziu, fie la ore foarte matinale.
Rompres