Procter&Gamble a cheltuit anul trecut 228 de milioane de euro pe publicitate în România. Aproape toţi banii s-au dus pe spoturile de televiziune: 226 de milioane de euro, o cifră comparabilă cu sumele încasate la un loc din toată publicitatea de ProTV şi Antena 1. Pe locul al doilea se află Unilever. Compania a cheltuit 139 de milioane de euro pe publicitate. Oricum, televiziunea a strâns 60% din totalul bugetelor de publicitate. În cifre, asta ar înseamna că televiziunile au primit peste 3,3 miliarde de euro. La ziare au ajuns doar 160 de milioane de euro, iar radiourile au adunat ce a mai rămas, respectiv 81 de milioane de euro.
Culmea, produsul cu cele mai multe apariţii în calupurile de publicitate nu aparţine Procter & Gamble, ci este iaurtul Danone. Investiţia totală în brand a francezilor a fost anul trecut de 95 de milioane de euro. Locul al doilea este cu mult în urma câştigătorului şi este ocupat de Vodafone. Însă, revelaţia anului 2006 a fost publicitatea pe Internet. Anul trecut, piaţa a depăşit 5,5 milioane de euro, la o cotă de 6 milioane de utilizatori. Iar pentru 2007 se estimează că piaţa se va dubla, până la 10 milioane de euro.
Antena 3