Veniturile companiei s-au dublat în primele șase luni ale acestui an, scrie Wall Street Journal, însă pierderile au ajuns la 40%. Principala cauză ar fi cheltuielile, care au crescut neașteptat. Creșterea Twitter este mai lentă, deoarece cea mai importantă sursă de venituri, reclamele, sunt pe un trend descendent.
Documentele făcute publice de către Twitter arată că evaluarea proprie a companiei se face la 9,7 miliarde de dolari, bazându-se doar pe numărul de acțiuni. Specialiștii spun că, în ciuda notorietății, Twitter este o afacere imatură. Compania stă mai prost decât Facebook, atunci când aceasta a recurs la oferta publică. Cresterea Twitter este mai lentă, chiar îndoielnică. Aproximativ 75% din veniturile companiei provine din Statele Unite, deși trei sferturi dintre utilizatorii rețelei sunt din afara SUA.
Oferta publică va putea fi studiată pentru cel puțin 21 de zile, înainte ca Twitter să stabilească o plajă de prețuri pentru acțiuni, respectiv cât de multe dintre acestea vor vinde.