Este vorba de un preţ mediu, la o comandă foarte mare. Preţul este undeva între Săgeata Albastră de la Siemens, care costă cam 2,6 milioane de euro, şi vagoanele de lux ale lui Berceanu care, la o garnitură de zece ajung, la 4,5, chiar 5 milioane de euro. Numai că vagoanele de lux sunt vagoane vechi recondiţionate chiar de CFR la Griviţa, iar jumătate din Săgeţile Albastre au fost asamblate la Astra Arad. Avantajul trenurilor Bombardier faţă de Săgeţile Siemens este că primele sunt electrice, deci funcţionează cu costuri mai reduse. Numai că un eventual contract între CFR şi Bombarider ar afecta în primul rând Astra Vagoane Arad, furnizorul tradiţional de garnituri pentru CFR. Dar, în acelaşi timp, ar putea aduce comenzi altor companii din industria autohtonă de profil căci, de exemplu, la primul contract de furnizare de trenuri pentru Metrorex, Bombardier a asamblat o parte din garnituri la Electroputere Craiova. Până la urmă o negociere complexă ar putea implica şi companiile româneşti în contract.
BizBazar