Ediția din 2014 are o structură nouă, adaptată la piața online, care este în continuă transformare și dezvoltare. Structura competiției anticipează și încurajează trendurile în comunicarea online, ținând cont de noile tehnologii apărute, dar și de tipurile de activări realizate de branduri și de direcțiile de comunicare preferate de acestea. Astfel, participanții au la dispoziție 7 categorii mari de concurs, care sunt împartite la rândul lor în mai multe secțiuni: Culture, Communities, Web, Social Media, Mobile, Digital Brand Experience și Interactive Campaigns.
Agenția cu cele mai multe puncte obținute în competiție va câștiga titlul de Agenția Anului, iar organizatorii și juriul vor acorda și câteva premii speciale, astfel: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year și Best Newcomer.
Competiția aduce si alte schimbări privind premiile acordate, sistemul de punctare și criteriile de jurizare.
Juriul Internetics 2014 reuneşte specialişti în marketing online și comunicare și va fi anunțat în curând de către organizatori. Membrii juriului vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi despre juriul de anul acesta, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.