Antena 3 CNN Economic Biz News Anunţul făcut de proprietarul Zara, după ce acţiunile companiei au scăzut cu 20%

Anunţul făcut de proprietarul Zara, după ce acţiunile companiei au scăzut cu 20%

M.Z.
<1 minut de citit Publicat la 14:18 11 Iun 2020 Modificat la 14:18 11 Iun 2020
o_1eahhgmdm1d351fb3t7b1lqb1mh8b.jpg
Sursa foto: Hepta

Pandemia a afectat masiv vânzările, iar proprietarul Zara a înregistrat o pierdere trimestrială majoră, o creştere observându-se din mai, odată cu măsurile de relaxare.

Acţiunile companiei au scăzut cu aproape 20%.

În urmă cu o zi, grupul spaniol a anunţat că vrea să investească trei miliarde de dolari pentru a creşte vânzările brandurilor Zara şi Bershka în mediul on-line şi pentru a extinde spaţiul din magazine.

Retailerul spaniol, care mai deţine brandurile Massimo Dutti şi Stradivarius, îşi propune ca peste 25% din totalul vânzărilor să vină din mediul virtual până în 2022, după ce vânzările online au redus semnificativ declinul de 44% din primele trei luni ale anului. 

Cât au scăzut vânzările

Compania a raportat o pierdere de 409 de milioane de euro în perioada februarie - aprilie, în comparaţie cu un profit net de 734 de milioane de euro în aceeaşi perioadă din 2019. 

Vânzările au scăzut la 3,3 miliarde de euro, de la aproape 6 miliarde de euro în primul trimestru al anului trecut.

La sfârşitul lunii aprilie, Inditex avea deschise 965 de magazine în 27 de ţări, dintr-un total de 7.469 de magazine (la sfârşitul anului 2019).
 

×
x close