Astfel, Carrefour, cel mai mare retailer european şi al doilea pe plan mondial, doreşte să îşi creeze propria bancă. Luna următoare va lansa noile sale carduri bancare MasterCard, un prim element din viitoarea sa ofertă de servicii bancare din Europa. Grupul testează şi pista unei bănci multi-servicii în America Latina.
Carrefour va oferi un card de debit şi de credit, asociat cu o serie de avantaje legate de asigurare (extinderea garanţiei faţă de cea oferită de producător) şi fidelitate (cumul de puncte). Grupul estimează că în acest an va avea 2,5 milioane de utilizatori.
De altfel, Carrefour a dezvoltat deja o gamă largă de servicii bancare în Franţa, care includ credite de consum, asigurări şi economii. Grupul a emis 2,8 milioane de carduri de plată şi a dat credite de consum de 2,3 miliarde euro. Grupul francez are deja 11 milioane de deţinători de carduri de fidelitate şi este al treilea emitent de carduri bancare în Spania.
Antena3.ro