Programul de educaţie financiară, ?Şcoala de bani?, va continua şi în 2010 şi va avea un corespondent 3D în lumea virtuală. Prin urmare, în Bucureştiul Virtual este amenajată o aulă universitară în care se ţine lecţiile, iar elevii şcolii vor lua parte la concursuri de tipul extemporalelor, de pe urma cărora vor câştiga premii.
Clădirea BCR din Second Life este realizată respectând modelul sucursalelor din realitate, iar, în interior, utilizatorii iau contact cu diverse aplicaţii automatizate şi li se oferă mai multe informaţii despre promoţiile în curs (pachetul BCR Student şi BCR Pensii în acest moment).
Se pune problema şi obţinerii unui job în spaţiul virtual pentru absolvenţii ?Şcolii de bani?. Mai mult, BCR va beneficia de branding în oraşul virtual în 2010 şi va organiza evenimente şi concursuri în Piaţa Revoluţiei din Bucureştiul Virtual.
?Deschiderea unei sucursale în Second Life şi integrarea programului de educaţie financiară ?Şcoala de Bani? fac parte din strategia noastră de a interacţiona cu publicul şi la alte niveluri decât cele deja clasice?, a spus Daniel Pană, Director Executiv Direcţia Marketing BCR.
Versiunea 3D a Capitalei este creaţia agenţiei de advertising digital Chase Corp. care vrea să recreeze banca în cadrul reţelei de socializare online Second Life. Chase Corp. a achiziţionat de la Linden Lab, firma care deţine această reţea, o insulă virtuală de aproape 65.000 de metri pătraţi reali.
Antena3.ro