Yangwang U9 este disponibil doar în China, la un preț ce se apropie de 200 de mii de dolari. Producătorul BYD susține că vehiculul electric are o autonomie de 450 de km și se poate încărca de la 30% la 80% în 10 minute.
Comentatorii pieței auto cred că modelul marchează nu numai expansiunea BYD pe o nouă piață, cea a super-mașinilor, dar și o adevărată provocare atât pentru viitorul model sport al Tesla (Roadster EV), despre care Elon Musk a spus că ar accelera până la 100 km/h în mai puțin de 2 secunde, dar a cărui lansare a fost amânată, dar și a viitoarelor modele electrice promise de Ferrari (pentru 2025) sau Lamborghini (probabil 2028).
Cu 4.966 mm lungime, 2.029 mm lățime și 1.295 mm înălțime, Yangwang U9 are aproximativ dimensiunea Lamborghini Aventador (4.943 mm L, 2.098 mm W, 1.136 mm H).
Cu un sistem de 800 V, supermașina electrică se poate încărca de la 30% la 80% în 10 minute. De asemenea, acceptă încărcare dublă. La fel ca SUV-ul U8, U9 include funcții premium, cum ar fi rotirea rezervorului.
Supermașina electrică U9 de la BYD include 12 seturi de kituri aerodinamice active și pasive multifuncționale, inclusiv o aripă spate electrică reglabilă în 4 trepte, un difuzor activ și o aripă mare din fibră de carbon.
În interior, supermașina electrică Yangwang include două ecrane LCD, un afișaj pentru șofer de 10,25 inchi și un infotainment central vertical de 12,3 inchi. Unele configurații includ un al treilea ecran pentru pasageri de 10,25 inchi.
BYD a vândut în ultimele trei luni din 2024 526.000 de vehicule electrice la nivel mondial, față de numai 484.000 ale Tesla, dar până acum compania chineză s-a concentrat pe mașini electrice “de buget” alimentând un război agresiv al prețurilor în rândul producătorilor.