Scirocco R accelerează de la 0 la 100 de kilometri pe oră în 6,5 secunde (6,4 secunde cu cutia automată DSG), iar viteza maximă este limitată electronic la 250 de kilometri pe oră.
Volkswagen s-a ocupat şi de alte amănunte tehnice importante. Printre acestea se numără suspensia sport, mai joasă, diferenţial electronic XDS şi frâne masive, 345mm în faţă şi 310mm pentru cele din spate.
Deşi Scirocco este deja un coupe sexy, Volkswagen a decis să-l facă şi mai frumos montându-i o bară frontală agresivă cu admisii de aer masive, lumini LED de zi, noi spoilere laterale, o grilă frontală uşor schimbată, şi jante arătoase de 18 inci (se poate opta şi pentru unele de 19 inci). La partea din spate Scirocco R a primit o bară redesenată, un spoiler de plafon şi stopuri fumurii.
Interiorul a fost şi el modificat, prin scaunele sportive tip scoică, un nou volan, şi multe elemente de design la care s-a folosit aluminiul. Noul Volkswagen Scirocco R va ajunge în showroom-urile europene din această toamnă.
Antena3.ro