Mașina are un nou design al părții frontale și posterioare, iar echipamentul oferit din standard este acum mai bogat.
Clienții vor putea alege dintr-o serie de trei motoare cu injecție directă, care produc 158 cp, 208 cp și 295 cp. Primul dintre acestea va fi oferit, opțional, cu o cutie de viteze cu dublu ambreiaj, iar cea mai potentă versiune va avea din standard această transmisie, alături de tracțiunea integrală. Motoarele diesel includ unități care dezvoltă 138 cp, respectiv 168 cp.
Passat CC are acum o nouă grilă a radiatorului, faruri bi-xenon și o capotă a motorului inspirată din noua linie de design a VW, denumită ”DNA”. Luminile permanente de zi LED, oferite opțional, sunt integrate în farurile mașinii. Passat CC dispune și de o nouă fantă de admisie a aerului integrată sub bara frontală de protecție. Portierele fără ramă la geamuri au rămas la fel, iar bara posterioară și stopurile sunt complet noi.
Echipamentul exterior al Passat-ului CC mai include evacuarea dublă, jantele din aliaj de 17 inch, lumini LED pentru stopuri și sistem de spălare a farurilor.
Mașina are un sistem de detectare a oboselii șoferului, elemente din oțel inoxidabil la portiere și accente cromate la gurile de ventilație. Este oferit din standard sistemul electronic de stabilitate ESP și asistență la plecarea din rampă, potrivit Autocar.co.uk. Pe lista opționalelor se află luminile dinamice - dynamic light assist (schimbă automat intensitatea luminii farurilor în funcție de viteză fără a-i deranja pe cei din sens opus), sistem de avertizare în cazul depășirii benzii de circulație) sau sistem de asistare la parcare.
Mașina va putea fi cumpărată din ianuarie în Germania, urmând ca în următoarele luni să fie disponibilă și pe alte piețe europene. Nu a fost anunțat și un preț, însă prețul actualei game Passat CC pornește de la 27.500 euro.