Ca şi în cazul tranziţiei de la Golf-ul V la actuala generaţie, Golf-ul VII va avea parte de schimbări subtile însă îşi va continua evoluţia în privinţa designului, adoptând liniile specifice actualelor modele Volkswagen. Schimbările includ o parte frontală mai ascuţită, o formă mai aerodinamică a parbrizului, faruri mai înguste şi aripi mai pronunţate.
Luna trecută au apărut primele informaţii despre Golf VII, la teste, fiind făcute publice de Worldcarfans.com. Publicaţia a precizat atunci că, în afara elementelor de design, printre elementele importante, care vor fi introduse la viitoarea generaţie a hatch-ului, se numără tehnologia hibridă Twin Drive, dezvoltată de VW. Un propulsor diesel de 1.5 litri va fi montat în tandem cu trei motoare electrice. Autonomia exclusiv electrică a automobilului va fi de 48 de kilometri, iar consumul va trece puţin de doi litri la suta de kilometri.
Ceva şi mai nou este HCCI, un motor pe benzină care se comportă ca unul diesel în privinţa consumului, dar şi a emisiilor de CO2. Pe acest autoturism va fi montată şi cutia DSG cu şapte trepte de viteză. Viitorul Golf va fi construit din materiale mai uşoare care vor contribui la scăderea greutăţii maşinii, la cifre mai bune în privinţa consumului de combustibil, şi, nu în ultimul rând, la creşterea performanţelor automobilului.
Antena3.ro