?În urmă cu trei ani toată lumea credea că nu vor mai exista maşini de dimensiuni mari ci doar cele mici. Însă modelul nostru hibrid a demonstrat că S-Class poate să consume 3.0 litri/100 km, aşa că s-a terminat cu aceste semne de întrebare. Cu viitoarea generaţie a S-Class vom obţine acest consum cu un propulsor V6 de 3.0 litri, cu injecţie directă, care funcţionează în tandem cu un motor electric de de 60 CP (44 kW). În modul exclusiv electric maşina va avea o autonomie de de 32,2 km la o viteză de 109 km/h?, a declarat Thomas Weber.
În afară de S-Class, Weber a vorbit despre SLS AMG eDrive. El a precizat că ?luăm în calcul un SLS electric deoarece oamenii nu mai folosesc această maşină doar pentru călătoriile lungi, ci într-un weekend, pentru a se distra. Suntem de părere că o autonomie de 201 kilometri este suficientă pentru acest tip de maşină. Este începutul unei discuţii cu privire la viitorul automobilelor sport. Hibridizarea nu funcţionează deoarece adaugă o greutate suplimentară, prin urmarea, utilizarea unor soluţii alternative puternice pentru propulsie are logică: cu un cuplu de 800 Nm de la patru motoare electrice amplasate la fiecare roată, să conduci un SLS oferă o senzaţie extraordinară, una fără zgomot. Trebuie să continuăm aceste idei?, a spus directorul de la Mercedes-Benz.
Totuşi, Webber vede şi câteva elemente negative în toate aceste părţi bune, reprezentate de acumulatorii cu o densitate scăzutăa energiei, (de zece ori mai proastă decât a unui motor pe benzină sau motorină), şi timp lung necesar încărcării.
El a mai spus că acumulatorii sunt ?soluţia perfectă pentru oraşe, însă nu în cazul distanţelor mai mari, sau pentru clienţii care au doar o maşină?. În ciuda acestuui fapt, Webber a precizat că ?vom depune un efort considerabil pentru a dezvolta vehicule ieftine cu acumulatori, însă vom avea şi tehnologie hibridă în cazul maşinilor mai mari şi celule de combustibil, pentru extinderea gamei?.
Antena3.ro