Reprezentanţii companiei au anunţat, luni, că vânzările din 2011 au crescut cu până la 31% faţă de 2010.
Astfel, la bilanţul vânzărilor din anul care tocmai s-a încheiat, constructorul de automobile de lux Rolls-Royce Motor Cars a înregistrat 3.538 de maşini vândute.
Modelul Rolls-Royce Ghost, estimat la 165.000 de lire sterline, mult mai accesibil decât luxosul Phantom, a fost cap de serie în vânzări.
"Am avut un an extraordinar", a declarat directorul general Torsten Mueller-Oetvoes.
În acelaşi timp, vânzările la Bentley, cel mai acerb competitor pentru Rolls Royce, au crescut cu până la 37% faţă de 2010, având un număr impresionant de 7.003 maşini plasate pe piaţă.
Succesul înregistrat în 2011 de Rolls-Royce vine după ce compania a înţeles că trebuie să atragă, prin modelele sale, şi acei potenţiali cumpărători care nu ar fi fost tentaţi, la prima vedere, să cumpere maşinile de lux.
În acest sens, Rolls-Royce Ghost, alternativa de lux a unei maşini de familie, a ajuns rapid în topul preferinţelor cumpărătorilor tineri şi mai ales în topul cumpărătorilor de gen feminin.
Cu mulţi ani în urmă, Rolls Royce şi Bentley deţineau aceeaşi line de producţie şi design.
Cele două companii s-au separat însă, în 1980, când Grupului german Volkswagen a preluat conducerea producerii automobilelor de lux Bentley a fabricii din Crewe, Comitatul Chester, Anglia.