Michael Horn a spus că i s-a comunicat despre "posibile nonconformităţi ale emisiilor" anul trecut şi şi-a cerut încă o dată scuze pentru faptul că Volkswagen a folosit un program care să fenteze "regimul de teste al emisiilor de noxe".
Dezvălurile lui au fost făcute într-o mărturie ce urmează să fie prezentată unei comisii a Casei Reprezentanţilor, care investighează scandalul.
Dl Horn a menţionat în mărturia scrisă că abia pe 3 septembrie 2015 Volkswagen a spus autorităţilor americane despre scandalul emisiilor. Dezvăluirile vin într-un moment în care Volkswagen a sistat livrările pentru modelele diesel din 2016 ale Jetta, Golf, Passat şi Beetle în SUA, lăsând loc speculaţiilor că sistemul de înşelare era instalat şi pe aceste vehicule noi.
Producătorul german de maşini a mărturisit că maşinile diesel dintre 2009 şi 2015 au un program instalat care le permită să trişeze la testele de emisii de poluare.