Constructorul
auto anticipează creşteri ale vânzărilor în SUA şi pe
pieţele emergente, inclusiv în China, pe fondul tendinţei de
majorare a cererii pentru vehiculele grupului, recunoscute pentru
eficienţa consumului de combustibili, conform publicaţiei
financiare Nikkei. Avansul semnificativ al vânzărilor
grupului, ce include firmele Daihatsu Motor şi Hino Motors, a condus
la poziţionarea Toyota ca lider mondial de pieţă în 2006,
luând în considerare volumul vânzărilor. Toyota a
depăşit General Motors, cel mai mare constructor mondial timp de 75
de ani. În 2006, vânzările Toyota au depăşit cu
128.000 de unităţi numărul de vehicule comercializate de grupul
american, potrivit datelor Automotive News Data Center. Principalul
constructor auto japonez are ca obiectiv producerea a 10,4 milioane
de vehicule în 2008, la nivel de grup, faţă de 9,74 milioane
de unităţi planificate pentru acest an, informaţie necomentată de
purtătorul de cuvânt al companiei.
Cotaţia titlurilor
companiei a crescut marţi cu 1%, valorând 7.250 de yeni,
depăşind avansul de 0,4% înregistrat de indicele companiilor
din sectorul transporturilor listate la Bursa din Tokyo.
Antena3.ro