Automobilul poate fi propulsat cu ajutorul combustibilului fosil, exclusiv cu ajutorul electricităţii, sau prin cele două combinate. Performanţele motorului de 1.8 litri, ce utilizează benzina, sunt cam slabe, la cei 97 cai putere dezvoltaţi. Maşina ajunge de la 0 la 100 de kilometri pe oră în ?aproximativ 10 secunde?, potrivit worldcarfans.com, ceea ce înseamnă că, în realitate, maşina este mai lentă cu aproximativ o secundă faţă de timpul obţinut la testele controlate.
Emisiile de CO2 sunt respectabile: sub 100 de grame la kilometru. Motorul electric utilizează un acumulator hibrid nickel-metal şi stochează energia necesară parcurgerii a aproximativ 200 de kilometri, la viteza de 50 km/h. Maşina dispune de patru moduri, selectabile manual, în care poate fi condusă: ECO ? pentru maximă eficienţă, Power - destinat celor care-şi doresc performanţe, şi modul EV ? pentru sprinturi scurte cu ajutorul electricităţii. Despre cel de-al patrulea mod, care nu a fost descris de Toyota, se ştie doar că este selectat automat de automobil.
Nu în ultimul rând, conceptul cu cinci uşi are acoperiş panoramic, care este folosit şi ca panou solar. Energia captată de acesta este utilizată de sistemul de aer condiţionat. Toyota intenţionează să scoată pe piaţă hibridul Auris HSD în a doua parte a anului viitor. Maşina va fi construită în Marea Britanie, la uzina din Burnaston.
Antena3.ro