Deşi marcile germane domina pietele internationale, Toyota este si in anul 2013 cea mai valoroasa marca auto la nivel mondial.
Se pare ca producatorul Japonez a reusit sa surclaseze marii producatori germani cum ar fi Mercedes-Benz sau BMW. Volkswagen se afla abia pe locul 34 iar Audi a reusit sa castige 4 pozitii pana pe locul 51.
Mercedes-Benz si-a pastrat locul 11 in top pentru al doilea an consecutiv. O surpriza pentru anul 2013 o reprezinta Chevrolet, locul 89, prima marca detinuta de General Motors care a intrat in acest top.
Topul 10 al celor mai populare marci ramane practice neschimbat din 2012 si aici ii gasim pe IBM, Microsoft, McDonalds, General Electric, Samsung si Intel. Pe primele pozitii se bat Coca-Cola (locul 3) si Google (locul 2) insa dupa cum era de asteptat Apple este cea mai valoroasa marca la nivel mondial.
O veste proasta avem pentru fanii Porsche pentru ca producatorul german se afla abia pe locul 64 urmat de Nissan pe locul 65.
Citeşte articolul integral pe Cars.ro.