Întrucât majoritatea fondurilor vin din publicitate, jurnalistul a comentat faptul că multe reviste auto nu critică nicio maşină, încercând să nu supere importatorii de maşini care plătesc pentru publicitate. Pe de altă parte, Giurea consideră că marea problemă a presei auto este că nu stie să se raporteze la o maşină în funcţie de motivele pentru care aceasta a fost produsă.
În ceea ce priveşte piaţa de maşini, jurnalistul consideră că România este printre puţinele ţări din Europa unde preţurile sunt mai mici la cumpărarea unui autovehicul nou. Acest lucru se datorează şi creşterii profesionalismului în livrarea de maşini, tot mai multe companii auto deschizându-şi aici reprezentanţe.
Nu la fel stau lucrurile cu piaţa second hand, unde preţurile sunt mai ridicate decât în alte ţări europene. Acest lucru este dat însă tot de importul de maşini din străinătate, consideră redactorul şef de la Top Gear.?Piaţa de second hand din Romania a fost ţinută foarte sus de importurile masive din afară. Piaţa creşte cu 30-40 la sută în fiecare an. Nu maşinile noastre au avut influenţa asupra pieţei de second hand ci cele care sunt aduse de afară.? a declarat acesta.
Top Gear este lider de piaţă pe segmentul auto, cu vânzări de peste 18.000 de exemplare pe lună. ?Noi nu încercam să fim o altă revistă de maşini, ci incercăm să transformăm experienţa pe care o traieşti la volan într-o chestie mai amuzantă.Marea majoritate a cumparatorilor revistei sunt cei care au placerea de a o colecţiona. Revista Top Gear este o aglomerare de imagini fantastice, pareri pertinente şi texte foarte bune. Nu pentru informaţie se cumpara revista, pentru asta există internetul.? a afirmat redactorul şef al revistei.
Antena3.ro