Top Gear are deosebita plăcere de a vă invita să participaţi la Salonul Auto Online (SAO 2009), eveniment ce se va desfaşura în perioada 5 noiembrie - 5 decembrie 2009, pe topgear.ro/salon.
Având în vedere contextul economic mondial, Top Gear zice pas şi vine cu un proiect absolut inedit! Timp de o lună, ne-am propus ca împreună cu producătorii auto din România să oferim posibilitatea publicului larg, ce mai bine de 3 ani a fost privat de un astfel de eveniment, să viziteze şi să compare online întreaga gamă de autovehicule şi accesorii. Bentley Continental, Porsche Panamera, BMW Seria 5 GT, Jaguar XFR, noul Range Rover şi cele mai noi modele de Mercedes vor fi o parte din vedetele salonului. În plus, oricine se poate poza cu fetele de la salon. Mecanismul este simplu: se dă un click pe modelul preferat, se caută o poză prin computer (sau se face una cu webcam-ul), se încarcă imaginea, se potriveşte figura în cadru, iar apoi apasă pe OK pentru poza finală. Poza poate să ajungă şi acasă dacă se trimite un SMS la 7400 cu textul ?topgear?. Săptămânal, se pot câştiga aparate de bărbierit Philips.
?Dacă Saloanele Auto sunt un vis, atunci Salonul Auto Online de pe topgear.ro este expresia pură a realităţii virtuale care există, dar care nu s-a întâmplat niciodată. Noi ştim că în vremuri de criză ori te adaptezi, ori mori, aşa că am făcut evoluţia de la hangare la mediul virtual şi am scos acest eveniment automobilistic gratis şi deschis non-stop! Iar pentru toţi oamenii normali care se întreabă de ce Salonul Auto Online e îmbrăcat în haine de Bollywood, explicaţiile sunt foarte simple. În primul rând, ne-a mai rămas recuzita de la evenimentul Top Gear Awards de acum vreo doi ani, din India. În al doilea rând, India este, probabil, unul din singurele locuri unde criza e la ea acasă, iar maşinile se vând mai ceva ca pâinea caldă?, declara Costin Giurgea, redactor-şef, revista BBC Top Gear.
Top Gear a ajuns cea mai cunoscută revistă auto din lume cu ajutorul show-ului TV care face ca audienţă 1 miliard de telespectatori, fiind a doua cea mai vizionată emisiune din lume după Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public din peste 94 de ţări şi rămâne fidelă conceptului de a face maşinile distractive. În cele 49 de ediţii internaţionale în care revista Top Gear are ediţii locale practic concurenţa este spulberată, ocupând locul 1 în zona revistelor auto, dar îşi propune să ocupe acelaşi loc şi în zona revistelor pentru bărbaţi. Top Gear are un mod propriu de abordare a maşinilor, devenind un brand renumit.
TopGear.ro