Antena 3 CNN Economic Auto Tesla a anulat comanda unui client pentru Model X din cauza unei postări de blog

Tesla a anulat comanda unui client pentru Model X din cauza unei postări de blog

1 minut de citit Publicat la 12:40 04 Feb 2016 Modificat la 12:40 04 Feb 2016
section-hero-cutout.png
Foto: Tesla
Fiecare companie are dreptul să îşi selecteze clientela, dar este greu de crezut că cineva ar putea renunţa la un client care vrea să facă o achiziţie de zeci de mii de euro.

Tesla a decis să anuleze comanda unui client din cauza unor acuze la adresa CEO-ului Elon Musk, pe care acesta le-a scris pe blogul personal.

Mai exact, producătorul de maşini a hotărât să nu vândă un produs unui client „enervant”.

De regulă, companiile care au cereri foarte mari pentru un anumit produs îşi permit să renunţe la un anumit client, fără să aibă prea mari bătăi de cap. Totuşi, Tesla nu este o companie care să îşi facă probleme că nu va avea clienţi, în mod special dacă este nevoită să renunţe la cineva care îl critică pe CEO-ul companiei, Elon Musk.

Lui Stewart Alsop i-a fost anulată o comandă din cauza unui mesaj transmis prin intermediul blogului personal, prin care îl denigra pe Elon Musk. Aşa cum se arată pe website-ul Medium, din cauza unui post cu titlul: „@ElonMusk: You should be ashamed of yourself” (Elon Musk: Ar trebui să îţi fie ruşine!), solicitantul a fost anunţat că i-a fost anulată comanda lansată pentru Tesla Model X.

Acesta este mesajul care i-a spulberat visul
potenţialului client de a deţine o maşină Tesla Model X.

×
Etichete: tesla blog
x close