Convertirea la tehnologia electrică a fost făcută de Tokyo Electric Power Company (TEPCO), partener al companiei Subaru, informează site-ul www.autonews.fr. Motorul cu magneţi permaneţi şi acumulatori lithiu-ion are o durată de viaţă estimată la 150.000 de kilometri. Însă, numai 80 de kilometri pot fi parcurşi fără ca bateria să fie reîncărcată. În aceste condiţii, bateria micuţului vehicol are nevoie de opt ore pentru a se reîncărca.
Deoarece noul model Subaru R1e este o maşină dedicată în exclusivitate oraşului, viteza maximă pe care o atinge nu depăşeşte 100 de kilometri pe oră. Aceasta este una dintre caracteristicile mai puţin atractive ale micuţei maşini. Din cauza materialelor şi a tehnologiei folosite pentru crearea lui R1e, preţul estimat al acestuia nu este unul foarte accesibil. Costul pentru un astfel de automobil a fost estimat de reprezentanţii companiei la 13.000 de euro. În plus, aceştia speră ca până în 2012 să vândă nu mai puţin de 3.000 de exemplare din modelul R1e. Cu toate acestea, preţul estimat al maşinii depăşeşte considerabil posibilităţile oamenilor obişnuiţi.
Dacă în Japonia lansarea pe piaţă a noului model Subaru, R1e, este programată pentru anul următor, reprezentanţii industriei automobilelor nu cunosc încă o dată la care lansarea se va face şi în Europa.
Sursă foto: www.autonews.fr
Antena3.ro