Maşina este propulsată de un nou motor turbo, de 2.0 litri, cu injecţie directă. Propulsorul este montat în tandem cu două motoare electrice, unul în faţă de 10 kW, şi al doilea care dzvoltă 20 kW, în partea posterioară. Propulsorul montat în spate este utilzat pentru propulsia vehiculului atunci când nu este necesar motorul ce utilizează combustibuil fosili, iar cel frontal se ocupă de sistemele care au nevoie de electricitate.
De asemenea, propulsorul din faţă oferă un plus de putere în cazul în care, spre exemplu, maşina urcă un deal. Cele două motoare sunt alimentate de la baterii litiu-ion. În plus, Subaru utilizează transmisia AWD Lineartronic Continuously Variable. Au fost adăugate sistemele start/ stop şi cel care captează energia generată la frânare, pentzru creşterea eficienţei.
Subaru Hybrid Tourer mai are uşi tip gullwing, scaune ventilate din piele, şi o podea perfect plată. Conceptul va fi prezentat la Tokyo, pe 21 octombrie.
Antena3.ro