Plattner a pornit de lângă Barcelona, pe 27 Aprilie, după ce a făcut plinul, iar capota maşinii şi rezervorul au fost sigilate, călătoria fiind supravegheată de IPMC (International Police Motor Corporation).
Ibiza a fost condusă în anumite puncte şi cu viteza de croazieră de 110 km/h. În momentul în care caravana a ajuns la Frankfurt, SEAT Ibiza ECOMOTIVE stabilise deja un nou record în privinţa consumului scăzut de combustibil la clasa din care face parte această maşină, şi, cum mai avea combustibil în rezervor, Plattner a decis să continue călătoria, ajungând la Gottingen. În acest oraş directorul IPMC a desigilat rezervorul, care a fost reumplut cu exact aceeaşi cantitate de combustibil cu care plecase iniţial: 45,53 litri.
?Stabilirea acestui record a fost incredibilă. Fără îndoială, aceasta a fost provocarea anului în privinţa economiei de combustibil. A fost dificil să conduc în special din cauza ploii torenţiale care nu s-a oprit toată noaptea, însă Ibiza ECOMOTIVE s-a comportat extraordinar?, a declarat Gerhard Plattner.
Antena3.ro