Pentru că totul se măsoară în bani, iar criza a lovit în plin toate sectoarele, piaţa auto a avut foarte mult de suferit. Astfel, pentru a supravieţui, marile companii se reinventează şi lansează produse care să fie atractive chiar şi în aceste vremuri.
Francezii de la Renault ar putea anunţa la începutul anului 2013 lansarea unui nou autoturism low-cost. Acesta va costa circa 5.000 de euro şi se va comercializa începând cu ultima parte a anului 2014, scrie La Tribune, citat de
Agerpres.
Modelul ar putea fi dezvoltat în colaborare cu cei de la Nissan şi fabricat în India, la uzina de la Chennai. El nu va intra în producţie şi în uzina din Tanger sau în cea de la Mioveni, potrivit unor surse citate de La Tribune.
Constructorii de autoturisme Renault şi Nissan ar putea, de asemenea, să scoată pe piaţă o maşină din categoria ultra low-cost, care
se va vinde cu suma de 3.000 de euro şi care va fi destinată pieţei auto din India.
Potrivit aceloraşi surse, se pare că până în momentul de faţă francezii nu au reuşit să atingă un grad de securitate suficient în dezvoltarea unei astfel de maşini.